שיתופי פעולה עסקיים - B2B

שיתופי פעולה עסקיים

העולם בו אנחנו חיים הוא עולם של בריתות עסקיות ושיתופי פעולה עסקיים. כל תחום וענף עסקי רווי תחרות וכמעט לא נשארו נישות ענפיות פנויות.

הטקטיקה הכי טובה להתמודד עם תחרות – היא להתאחד!

כל השחקנים הדומיננטיים בשוק העכשווי הם בני ברית עם חברות ועסקים נוספים, ולו דווקא באותו הענף. לכל עסק וכל בעל עסק יש את הייחודיות שלו. הבידול הפנימי מאפשר לנו לגבש מודלים של שיתוף פעולה עסקי כך, שהשותפים לא רק שלא ייפגעו מזה, אלא להפך – יוכלו לפתח ולהבליט את היתרונות והחוזקות שלהם.

שיתופי פעולה עסקיים מאפשרים מקסימום יעילות!

כאשר אנחנו מדברים על פיתוח עסקי, עלינו להתייחס לשלושה ממדים:

  1. השוק המקומי(לוקלי)– שמאופיין בביטחון עסקי מסוים, אך גם בכמות הלקוחות הפוטנציאלים הנמוכה יחסית.
  2. השוק העולמי (גלובלי)- המאפשר לנו לפרוץ למרחבים גדולים ולמנף פעילות עסקית.
  3. השוק הכוללני (גלוקלי) – השילוב של שני העולמות, המאפשר לנו מצד אחד להתפתח בכל דרך שנרצה, אך מצד שני דורש מאתנו יכולת התאמה, מיומנויות של ארגון והטרוגניות.

באמצעות שיתופי פעולה ובריתות עסקיות נכונות, אנחנו יכולים ליעל את הכניסה, הפיתוח והפעילות בכל אחד מהממדים הללו.

לחברה שלנו יש אפשרות ללוות אתכם בכל אחד מהממדים הללו, בהתאם לצרכים עסקים ורצונותיכם האישיים. כמו כן, יחד, נוכל להתאים את המסלול והממד לפעילות כדי להשיג את התועלת המקסימלית ולמצות את הפוטנציאל העסקי שלכם!

שיתופי פעולה עסקיים
שיתופי פעולה עסקיים

מה נדרש מבעל העסק כדי לצור שיתופי פעולה נכונים ויעילים לו?

  • לדייק את הצרכים ואת המאפיינים של העסק.
  • למפות את כל העסקים בענף הרצוי ולזהות יתרונות וחסרונות של כל אחד מהם, כשותפים פוטנציאלים
  • להכין הצעה לשיתוף פעולה עסקי בצורה מדויקת ותוך ניהול סיכונים – כדי ששיתוף פעולה לא יהפוך למיזוג והשתלטות מלאה.
  • להגדיר גבולות – "תחום המוסכמות" צריכה להיות גם גמישות בתוך גבולות מסוימים, כך שכל צד לעניין יוכל לקבל תועלת, לא לפגוע וגם לא להיפגע.
  • להחזיק בכלים ובמשאבים הנדרשים למילוי התחייבויות וגם לדעת לבדוק שהצד השני עומד באותן הדרישות.
  • להקצות זמן ומשאבים לשיתוף פעולה ראשוני ה"פיילוט", כדי לבדוק בפועל אם השת"פ בעל פוטנציאל אמתי להביא את אותן התוצאות שלשמן הוא נחתם.

בתהליך של חיפוש וסגירה של שיתופי פעולה עסקיים, במה אוכל להיעזר?

התהליך הוא לא תמיד פשוט. לפעמים בעל העסק לא יידע לעמוד ולמלא אחרי כל ההכנות והפעולות הנדרשות בדרך לשיתוף פעולה נכון ויעיל. כאן, אנחנו נכנסים לתמונה ומציעים ללקוחותינו שרותי ליווי למיפוי צרכים, הכנת הצעות ואיתור בתי עסק אופציונליים לצורך בריתות עסקיות או שיתופי פעולה. ברשותכם לבחור להיעזר בנו רק עבור שלב/תוצר מסוים או להזמין ליווי מלא מרגע של קבלת החלטות למציאת שותפים עסקיים ועד לסיום שלב ה"פיילוט" שלכם.

אז מה יש לנו להציע לכם:

מאגר של בתי עסק, שעברו בדיקת אמינות ואיכות השרות, איתם תוכלו לצור קשר בעצמכם

בדיקת צרכים ומיפוי מטרות לקידום העסק שלכם

בדיקת כדאיות ומפת סיכונים לשיתופי פעולה

הכנת הצעות שת"פ

גיבוש אסטרטגיה "סמוך אך בדוק" לעבודה עם שותפים עסקים פוטנציאליים

ליווי מלא בתהליכי בריתות עסקיות ומיזוגים, הכולל: ניהול סיכונים, למידת תרבות ארגונית, מיפוי SW לכל אחד מהצדדים, נקודות אדומות והגדרת חסמי כניסה/יציאה.

רישום למאגר בתי עסק מומלצים

פיינשטיין י. פתרונות בע"מ – הינה חברת בוטיק, שנותנת את שרותיה ללקוחות בוטיק.

כל מי שמעוניין לעבור תהליך אמתי של שינוי ופיתוח, כל מי שמוכן להשקיע בהצלחה שלו – יכול להצטרף למעגל הלקוחות ובהמשך גם למאגר העסקים של שיתוף פעולה וידע.

כל תהליך של עבודה עם לקוחות מתחיל מפגישת הכירות ובדיקת התאמה.

ייעוץ עסקי
ליווי עסקי
ניהול סיכונים
אסטרטגיה שיווקית
אסטרטגיה עסקית

עבודה עם לקוחות

עבודה עם לקוחות – מה קורה לנו מאחורי הקלעים? עבודה עם לקוחות, הינה דבר שחלקינו נתקלנו בו בעבר וחלקינו עוד נתקל בעתיד.  עבודה עם לקוחות

קרא עוד »

האדם כמכלול

(מילות מפתח גוף,נפש) האדם כמכלול – גוף ונפש האדם הוא חלק בלתי נפרד מהשלם, מהטבע, כמו מעין פאזל שמרכיב את היקום. באותה צורה ניתן להסתכל על

קרא עוד »
פיינשטיין

תקשורת בין אישית

תקשורת בין אישית תקשורת בין אישית היא צורך טבעי של האדם. אך למרות העובדה שתקשורת בין אישית  היא בטבע האדם ישנם אנשים שיודעים איך להתנהל

קרא עוד »

ליווי יזמים

מה קושי העיקרי של יזם מתחיל? רבים מהיזמים המתחילים לא מצליחים לעבוד בצורה נכונה ויעילה ולהתקדם בתחום  העסקים כפי ציפו בתחילת הדרך, למראות שהיוזמה שלהם

קרא עוד »

להתקדם נכון - להתקדם עכשיו!
צרו קשר

*פגישת אבחון – ללא תשלום