הכשרות ליועצים ומאמנים עסקיים

מקצועיות היא מפתח להצלחה בכל תחומי החיים באשר הם.

כמה פעמים אנחנו מגעים לקבל שרות של איש מקצוע זה או אחר, ומופתעים מחוסר מקצועיות או רמות נמוכות של ידע ויכולות.

"למה פניתי, יכולתי לעשות את זה לבד, והיה יוצא יותר טוב" – מכרים את המשפט הזה?

אז אם הנכם נמצאים בדף הזה וקוראים את המילים הללו – כנראה אתם מבנים את החשיבות

של ידע ומקצועיות של יועצים ומאמנים עסקיים, ואינכם נמנים ברשימת בעלי מקצוע שלקוח יוצא מאוכזב מהם.

ברוכים הבאים, למחלקת ההכשרות והדרכות מקצועיות בפיינשטיין י. פתרונות!

מה מקבלים במסגרת ההכשרות המקצועיות?

אצלנו תוכלו ללמוד ולדייק את הידע הנדרש לכם, כדי לתת את השרות שלכם ברמה גבוה,

ולחזק את הביטחון המקצועי שלכם.

במסגרת ההכשרות, תקבלו מידע ייחודי ועדכני בנושאים בהם תבחרו להעשיר את הידע.

במהלך ההכשרות, תוכלו לתרגל וליישם את הידע והכלים בסביבה עסקית אמתית.

חלק מהכשרות כוללות בין היתר, מפגשים מעשיים עם בעלי עסקים ויזמים.

בנוסף ללמידה תאורטית, התנסות בעסקים אמתיים, כל משתתף מקבל תמיכה של מנטור במהלך חצי שנה מסיום ההכשרה.

הכשרות ליועצים ומאמנים עסקיים

הכשרות ליועצים ומאמנים עסקיים – מה לומדים?

סוגי הכשרות ונושאים לדוגמה:

1.גיוס מימון ללקוח – עבודה מול בנקים וקרנות

– עקרונות וכללים לעבודה תקינה עם הבנק. הדגשים על זכויות ודרכים להתמודד עם ביורוקרטיה

בנקאית. פתרונות מימון אלטרנטיביים – עבודה מול קרנות פילנטרופיות: סקירה של קרנות.

טיפים להכנת תכנית למימון והגנה על לקוח בוועדות אשראי.

2. מימון יצירתי ובניית מודלים עסקיים

–לאחר סקירה קצרה של סוגי מימון ואפשרויות מימון יצירתי, נדבר על עקרונות של בניית מודלים

עסקיים. נתעמק בסימולציות בניית עסק – בלהתבסס על רעיונות של מיזמים אמתיים, שנמצאים בליווי.

3. חשיבה יצירתית וליווי עסקי רגיש

– היבטים עיקריים באסטרטגיה קבלת החלטות. כלים להתמודדות עם מצבים בלתי צפויים.

קידום העסק בעזרת חשיבה יצירתית. נפתח מיומנויות של גמישות מחשבתית בעולם המתחדש.

4. משפחה ועסקים

– לבנות בלי להרוס. ניהול נכון של כלכלת המשפחה. ניהול וארגון הזמן.

5. שיווק ועבודה עם לקוח

-כללים למשא ומתן מוצלחים. הצגה עצמית ושפת הגוף. איך לגייס ולרכוש אמון של לקוח.

6. התנהלות בתקופת משבר וניהול סיכונים

-קבלת החלטות, קביעת סדרי עדיפויות והכנת BCP להמשכיות הפעילות גם במצבי משבר.

7. אסטרטגיה ככלי להצלחה

-איך לבנות אסטרטגיה ללקוח, מה נקודות ועקרונות של עבודה יעילה, איך להגיע לתוצאות במינימום השקעות של זמן ואנרגיה.

8. ליווי עסקי – מתאוריה לפרקטיקה

– איך מתחילים לעבוד עם לקוח. מה השלבים החשובים בתהליך ליווי. איך נוכל למדוד את ההצלחה ואיך מייצרים ללקוח תחושת התקדמות בזמן התהליך.

9. זהות מקצועית

– הכשרה שמטרתה לדייק ליועץ /מלווה/ מאמן עסקי מתחיל את תחומי העיסוק המתאימים לו יותר.

איך לגייס ולבחור לקוחות שיעזרו למיתוג וקידום שלכם. מה הם נושאים וענפים בהם עדיף לא לעסוק

בשלב ההתחלה למניעת טעויות וכישלונות.

10. להיות "פילופסיכאי"

– הכשרה יעודת המאפשרת ללמוד את הגישה, לרכוש כלים שימושיים ולקבל תעודה עם הרשאה להדריך באופן עצמאי את גישת הפילופסיכה.

ועוד נושאים מעניינים ומגוונים – מוזמנים לצור קשר לבדיקת הכשרות וקורסים נוספים!

ההכשרות מועברות בשני מסלולים:

1. הכשרות קבוצתיות (כולל נטוורקינג)

2. הכשרות אישיות – עם התאמת תכנים וזמנים של הלמידה באופן אישי כדי להגיע למקסימום תועלת. כולל תצפיות ופרויקט גמר בסוף ההכשרה, על מקרה עסקי אמתי.

להקשיב,

להפנים,

וליישם!

ייעול וניהול עובדים

ייעול וניהול עובדים חלק בלתי נפרד מניהול העסקים הוא העובדים וניהולם. העובדים הם נכס בעל חשיבות  גבוהה לכל עסק ולשגשוגו של העסק. בתי עסק רבים

קרא עוד »

ליווי יזמים

מה קושי העיקרי של יזם מתחיל? רבים מהיזמים המתחילים לא מצליחים לעבוד בצורה נכונה ויעילה ולהתקדם בתחום  העסקים כפי ציפו בתחילת הדרך, למראות שהיוזמה שלהם

קרא עוד »

האדם כמכלול

(מילות מפתח גוף,נפש) האדם כמכלול – גוף ונפש האדם הוא חלק בלתי נפרד מהשלם, מהטבע, כמו מעין פאזל שמרכיב את היקום. באותה צורה ניתן להסתכל על

קרא עוד »

עבודה עם לקוחות

עבודה עם לקוחות – מה קורה לנו מאחורי הקלעים? עבודה עם לקוחות, הינה דבר שחלקינו נתקלנו בו בעבר וחלקינו עוד נתקל בעתיד.  עבודה עם לקוחות

קרא עוד »
פיינשטיין

תקשורת בין אישית

תקשורת בין אישית תקשורת בין אישית היא צורך טבעי של האדם. אך למרות העובדה שתקשורת בין אישית  היא בטבע האדם ישנם אנשים שיודעים איך להתנהל

קרא עוד »

להתקדם נכון - להתקדם עכשיו!
צרו קשר

*פגישת אבחון – ללא תשלום