אסטרטגיה שיווקית – למה צרכים אותה?
אסטרטגיה זו תכנית פעולה שמאפשרת להגיע לחזון ולמימוש המטרות.
אסטרטגיה שיווקית – מאפשרת לגבש תכנית שיווקית הכוללת ערוצים וכלים הכי נכונים ויעילים עבור העסק שלך.
כאשר יוצאים למסע פרסומי, עלינו לקחת בחשבון כמה דברים חשובים:
- התאמת ערוץ השיווקי למיצוב העסק
- מסרים שיווקיים מוצפנים בהתאם למאפיינים של קהל הלקוחות
- תוכן שיווקי ופרסומי בנוי לפי קווים ברורים ומזוהים עם העסק
- שמירה על מיתוג של העסק
- התהליך מעודד ומובל את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה הרצויה
כל עסק, כל ארגון וכל התאגדות, חייבים לדייק ולגבש את האסטרטגיה השיווקית בטרם יציאה לדרך.
ככל שענף העסקי שלנו רווי במתחרים, כך גדלה משמעותה והשפעתה של אסטרטגיה שיווקית מדויקת ונכונה.
מה הכי חשוב בגיבוש אסטרטגיה שיווקית?
- הגדרת מטרה: חשיפה, מכירה, העלת מודעות וכד.
- תזמון הפרסום
- רלוונטיות לתקופה
- בדיקת מקדם יעילות
- הבנת אופי, חוזקות וחולשות של המתחרים
בין אסטרטגיה שיווקית לטקטיקה
כשמתחילים לתכנן מבצע פרסומי-שיווקי, חשוב מאוד להבדיל בין צעדים טקטיים לאסטרטגיים.
אסטרטגיה – דרך ותכנית פעולה המגדירה את הכיוון וצורת התקדמות תווך ארוך – תכנית פעולה ברמת המקרו.
טקטיקה – אופן ההוצאה לפועל של יעדים ומטרות להשגה באופן מידי וקצר מועד – תכנית פעולה ברמת המיקרו.
טקטיקות הן פועל יוצא ונגזרות מתכנית אסטרטגית. כדי לדעת מה נכון לעשות ומתי, יש קודם כל לראות את התמונה המלאה ולהבין את גודל הפעילות המתוכננת. לאחר זיהוי מטרת על לטווח ארוך, ניתן לגבש פעילות נקודתית לטווח קצר.
מה כוללת תכנית "אסטרטגיה שיווקית":
אנחנו, בפיינשטיין י. פתרונות בע"מ, מאמינים שדרך נכונה ביותר להצלחה, היא שילוב בין חדשנות למסורתיות. לכן, כאשר מדובר על הכנת תכנית אסטרטגית לשיווק, אנחנו משתמשים בכלים מקצועיים תאורטיים ואקדמיים, פרקטיקות עכשוויות של שיווק ושיטות ייחודיות שפותחו ע"י המייסדת והוכיחו את עצמן בעשייה רבת שנים.
תכנית שיווקית יעילה על בסיס ממצאים של מחקר ולמידת השטח, SWOT והתנהגות הצרכנים.
אבני יסוד של אסטרטגיה שיווקית שלנו:
- מפת FCB (ולא מדובר על קבוצת כדורגל ☺)
- תרשים "מ.מ.ת.כ." (סוכרייה מסוג אחר ☺)
- תחשיב CBt (כלי מרחיב דעת אך לא מעולם האימון האישי ☺)
- שיווק ופרסום – דורשים מיועץ המלווה להיות בעל ידע מקצועי, חדשני ועדכני, עם גמישות מחשבית ניכרת, כדי לייצר תכנית פעולה ייחודית ויצירתית שנותנת תוצאות מוחשיות!
לשווק נכון – לשווק עכשיו!
האדם כמכלול
(מילות מפתח גוף,נפש) האדם כמכלול – גוף ונפש האדם הוא חלק בלתי נפרד מהשלם, מהטבע, כמו מעין פאזל שמרכיב את היקום. באותה צורה ניתן להסתכל על
שיקום והעצמה באמצעות עשיה
משברים וחוסר ודאות – אתם לא לבד רבים מאיתנו חוו או יחוו לפחות פעם אחת במהלך החיים משבר או תקופה קשה שיצריכו מעין ״שיקום״. הדוגמא
ייעול וניהול עובדים
ייעול וניהול עובדים חלק בלתי נפרד מניהול העסקים הוא העובדים וניהולם. העובדים הם נכס בעל חשיבות גבוהה לכל עסק ולשגשוגו של העסק. בתי עסק רבים
עבודה עם לקוחות
עבודה עם לקוחות – מה קורה לנו מאחורי הקלעים? עבודה עם לקוחות, הינה דבר שחלקינו נתקלנו בו בעבר וחלקינו עוד נתקל בעתיד. עבודה עם לקוחות
ליווי יזמים
מה קושי העיקרי של יזם מתחיל? רבים מהיזמים המתחילים לא מצליחים לעבוד בצורה נכונה ויעילה ולהתקדם בתחום העסקים כפי ציפו בתחילת הדרך, למראות שהיוזמה שלהם
בדיקת היתכנות עסקית
בדיקת היתכנות עסקית – למה ומתי? כל שנה עסקים רבים קורסים בעקבות בדיקת היתכנות עסקית שגויה, הגוררת בתוכה טעויות ובעיות בעסק. אצל מרבית מאותם העסקים
להתקדם נכון - להתקדם עכשיו!
צרו קשר
*פגישת אבחון – ללא תשלום