אני רק לשאול
השרות שלנו "אני רק לשאול"
"הטובה שבמידות האדם – שיהיה שואל"– רבי שלמה אבן גבירול
רוצים להתחיל שינוי אבל לא יודעים ממה להתחיל?
מעוניינים בקבלת ייעוץ אבל רוצים קודם לבדוק התאמה?
חוששים לפנות לליווי ולא נעים לשאול על עלויות?
יש לכם רק שאלה קטנה ומדויקת?
צרכים מידע כאן ועכשיו?
מצוין! – השרות שלנו "אני רק לשאול" מאפשר לכם לצור קשר ראשוני ללא צורך בהזדהות, ללא התחייבות וללא תשלום!
אנחנו, בפיינשטיין י. פתרונות מעריכים ומכבים את מי שרוצה לדעת, מי שמטיל ספק ומי שאוהב לחקור,
לכן, מעמידים לרשותכם מרחב בטוח ליצירת קשר ראשוני, בו תוכלו לשאול שאלות, לעלות ספקות או להכיר את השירותים הניתנים בטרם קבלת החלטה על תחילת תהליך מובנה*.
השרות ניתן למגזר העסקי, היזמי, הארגוני והן למגזר הציבורי והפרטי, באמצעות פניה טלפונית:
או על ידי מילוי פרטים בדף "יצירת קשר"
*המענה מתקבל תוך יום העסקים, בימי א' עד ה', בין השעות 9:00 ל-17:00.
תקשורת בין אישית
תקשורת בין אישית תקשורת בין אישית היא צורך טבעי של האדם. אך למרות העובדה שתקשורת בין אישית היא בטבע האדם ישנם אנשים שיודעים איך להתנהל
ליווי יזמים
מה קושי העיקרי של יזם מתחיל? רבים מהיזמים המתחילים לא מצליחים לעבוד בצורה נכונה ויעילה ולהתקדם בתחום העסקים כפי ציפו בתחילת הדרך, למראות שהיוזמה שלהם
ייעול וניהול עובדים
ייעול וניהול עובדים חלק בלתי נפרד מניהול העסקים הוא העובדים וניהולם. העובדים הם נכס בעל חשיבות גבוהה לכל עסק ולשגשוגו של העסק. בתי עסק רבים
עבודה עם לקוחות
עבודה עם לקוחות – מה קורה לנו מאחורי הקלעים? עבודה עם לקוחות, הינה דבר שחלקינו נתקלנו בו בעבר וחלקינו עוד נתקל בעתיד. עבודה עם לקוחות
שיקום והעצמה באמצעות עשיה
משברים וחוסר ודאות – אתם לא לבד רבים מאיתנו חוו או יחוו לפחות פעם אחת במהלך החיים משבר או תקופה קשה שיצריכו מעין ״שיקום״. הדוגמא
בדיקת היתכנות עסקית
בדיקת היתכנות עסקית – למה ומתי? כל שנה עסקים רבים קורסים בעקבות בדיקת היתכנות עסקית שגויה, הגוררת בתוכה טעויות ובעיות בעסק. אצל מרבית מאותם העסקים
להתקדם נכון - להתקדם עכשיו!
צרו קשר
*פגישת אבחון – ללא תשלום